لیزینگ

فروش اقساطی واگن باری

حمل‌ونقل ریلی در جهان امروز بیشترین کارایی را در برابر مصرف انرژی داشته است. ضمن آنکه نسبت به دیگر سیستم‌های حمل‌ونقل از قبیل جاده‌ای، دریایی و هوایی از حوادث کمتری برخوردار بوده و کمترین آسیب را به محیط‌زیست وارد می‌نماید. بر اساس آمارهای موجود خطر تصادف جاده‌ای حدود 24 برابر بیشتر از مسافرت‌های ریلی است.

به‌عبارت‌دیگر صنعت راه‌آهن سازگارترین روش جابه‌جایی در ارتباط با محیط‌زیست می‌باشد، به‌گونه‌ای که به صنعت جابه‌جایی سبز معروف شده است.

باتوجه‌به سند چشم‌انداز بیست‌ساله کشور در افق 1404 شمسی و برنامه ششم توسعه و برنامه‌های راه‌آهن جمهوری اسلامی و سایر اسناد بالادستی در خصوص رساندن سهم حمل‌ونقل ریلی به سی درصد حمل بار کشور (در حدود 200 میلیون تُن)، تعداد واگن‌های باری در ایران باید به مرز 52.000 دستگاه برسد.

یکی از فعالیت‌های اصلی شرکت آروین تبریز، فروش واگن‌های باری است. استراتژی این شرکت بر مبنای استفاده از توان فنی، مالی و بازرگانی خود در تأمین قطعات، ساخت بوژی و استفاده از ظرفیت آزاد واگن‌سازان مطرح کشور جهت تولید بدنه می‌باشد.

در این راستا، شرکت آروین تبریز از سال 1395 توانسته است بیش از دو هزار واگن باری به ناوگان ریلی ایران و مالکین آن تحویل نماید.

برنامه پیشنهادی فروش شرکت آروین تبریز بسته به آورده نقدی خریدار، توان و اعتبار مالی آن، کاملاً قابلیت انعطاف دارد.

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره فنی بازرگانی با این مجموعه تماس بگیرید.

اشتراک گداری در

اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در facebook

مطالب دیگر

ارسال پیام برای ما